Kristi.

Tegelt minu ja Ado talli tegemised :)

Saturday, January 10, 2009

Võistlused saksas 10.01

Nii siis, hommikul kell 4.10 ülesse, Anett mäki juurest 5.30 peale ja padavai tallipoole minema. Tallis panime asjad ära ja otsisime Anni ülesse. Me tõime Plassi ja Castro sisse ja puhastasime ära, kuni jõudis auto. Panime treiku järgi ja laadisime hobused peale. Kõigepealt Castro - alguses kahtles aga läks suht kohe ja Plass läks ilma mingi järelemõtlemisetta. Asjad autosse ja minema. Enne suurt teed kontrollis Ann, et kõik oleks korras ja siis ei teinud ühtegi peatust, kuni saksani. Laadisime hobused maha ja viisime taha talli, kuna boxi'dele polnud veel silte panud panime hobused esimestesse kahte box'i . Ann ja Sandra läksid tagasi Lindat ja Lahet tooma. Meie sellel ajal saime oma tegelikud boxi'd teada ja kolisime hobused ümber ja saime stardi järjekorrad teada ja maksime maksud ära jnejne.. Muide meil paluti ühele talli hobusele päitsed pähe panna ja ta teise talli viia(?). :D Nii siis jõudsid Lahed ja Annid ja Lindad kohale. Kõige enne pidime valmis panema Lahe, seda tegid Triin teistega (:D). Siis olid seal veel vahepeal Anni stardid. Siis soojendusel käis Plastikaga Ann, ja siis võistles ja siis oli minu kord Plassiga alguses tekkisid arusaamatused, Triin ütles, et ma ei pea võistlema kui ma pole sooja teinud, aga ma arvasin, et mis minu soojendamisest ikka, hobune on soe ja sõitsin parkuuri ära. Peale üle eelviimast takistust ma ei tea mis juhtus, aga ma polnud võimeline pöörama järgmisele takistusele ja sealt tuli siis 4kp kahjuks. Aga muidu oli puhas sõit ilma diagonaalis hüppamisteta ja see oligi kõige olulisem minu jaoks. Peale seda võtsin ma kohe Linda, et temaga järgmisesse soojendusse jõuda. Soojendus läks päris hästi, üks kord hüppas vb. liiga alt aga muidu oli ok ;) Niinii, aga siis parkuuris, kõik ilusti ja puhtalt aga ma ei pea miks peale eelviimast takistust käisin alla, jäin selga aga küljepeal ripun proovisin mitte kukkuda, aga siis tuli see platsionu ja küsis kas sa jääd selga (?) ma ütlesin jah siis ta ütles Ülte, kui sa enam ei jõua, siis ma aitan su alla ja siis müksas mind kuidagi ja siis puutus mul jalg maad. Õõõh, miks ma kinni ei hoidnud, kuidas ma selga ei jäänud, nats kurb värk oli see, kuna poni oli ise super tubli .. :(
Aga tublitubli Ann võitis ära Lindaga, ja Castroga oli viies ja Lahega kümmnes - nende eest sai ta ka rahalised auhinnad.
Siis oli veel igast asja, aga see on mitte nii tähtis.

3 Comments:

Blogger Laura Evisalu said...

ikkagi sama arvamus selle platsionu kohta ! mida ta togib sind siis, kui sa isegi hädas oled ...

January 10, 2009 at 9:56 AM  
Blogger PonyPower said...

ahh, ei tea mina . :D

January 10, 2009 at 11:32 AM  
Blogger Kätriin said...

Mäletan veel kaua seda kukkumist ja Platsionu.irw

January 25, 2009 at 7:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home