Kristi.

Tegelt minu ja Ado talli tegemised :)

Wednesday, November 19, 2008

28.novemer

Läksime siis talli ja panime riidesse . Tõime oma hobused sisse ja panime box'i .
Triin kutsus meid platsi ojasi kaevama , võtsime kuuri juurest "orad" (kelli kõpla ja ma reha) ja läksime kaevama .
Siis rääkis meile triin tarka juttu sellest kuidas ta koolitusel käis. Üks meeldejäävaim asi : Kui oled võistlustel ja närvis siis pane endale kummi pael käe ümber ja kui närvi lähed siis lased ennast sellega :D Ja ,et peab pidama trennipäevikut ,et ennast analüüsida jms.
Tegime mis saime seal , aga vett ikka eriti vähemaks ei jäänud .
Läksime siis ja panime hobused valmis.
Trennis olid :
Mina Alma
Kelly Bonnie
Malle Linda
Ann Plastika
Sander Hipu
Laura Rosin
s+t+g ja hüppamine
Alguses oli Alma aeglane ,kuid pärast sai ta aru kui ratse käes on siis peab tööd tegema . Lasin tal võimalikult palju vaba ratsmega jalutada. Esimese traavi ajal sõitsime kergendades latte. Vahepeal jalutasime ja siis tegime teistpidi poolistakus/hüppeistakus traavi ja sõitsime latte. Galopp ühtepidi ja testpidi . Plats oli sopane ja libe. Püüdsin elueest teda sisemise säärega toetada , aga jah tuli mis tuli .
Siis hakkasime hüppama alguses oli mingi väike rist ja hiljem tõstis Triin selle lattaiaks .
Üks kord tõrkus ka ... Ja muide Malle kukkus Linda seljast alla aga ma ei tea miks , ma ei näinud :(
Jalutaime maha ja viisime talli võtsime lahti jnejne ..
Hiljem ..
Seebi pudel seisab talli "keskel" .
Triin lööb seda jalaga
"Mis see siin on ?"
Ann lööb seda jalaga
"Ma ka ei saa aru !"
-naerab- (siiani) :D

Ega muud erilist ei olnudki , aa ja sõitsime pindedega, sest kõik kaitsmed olid märjad :)

1 Comments:

Blogger Kelli said...

Hehee :D Ja ma lõkusin selle kõpla värgenduse ära ka xD
Aga kirjuta võistlustest ka :D
Muide ma panin tähele, et kirjutaud mu nime Kelli ja Kelly 8D
Arva ära kumb õige on ;)

December 2, 2008 at 4:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home