Kristi.

Tegelt minu ja Ado talli tegemised :)

Wednesday, November 19, 2008

19. november tallis .

KiirestKiiiresti tallii , LUMI !
Vahetasin riided ja triin palus mul sisse tuua Lycra Smarda ja Redika või Rossu kes eespool on :D
Eespool oli Redikas nii siiis võtsin tema , panin Lycra 1 oheliku ja Redika teise otsa ( Smarda on Lycra varss ) vedasin vedasin neid kuni Redikal üle viskas ja Lycra sai jalaga !!! Pahandasin seal nendega seal et ära tappa tahavad vist mind . sidusin 2 nööri kokku ja panin Lycra selle pika oheliku otsa Redika võtsin päitsetest kinni .
Puhastasin ja panin valmis . Triin jõudis talli . Saatis mu platsile jalutama kuni ta Lycra valmis paneb ( Enku oli lasteaias Jaak läks tooma teda siis) läksin siis "maneezi" liiv, valgustus ja postid <-- meie hetkeline maneez . Aga tundus palju soojem kui platsil :)
Olin teind igast asju (btw. alguses ta ei astunud üle lattidegi)
Siis triin tuleb Lycra tema taga lonkides . "Appi ma ei saa Enku poniga hakkama ! "
Tegime trenni s+t+g ja latid . Triin jamas pool tundi Lycranga ja Smarda tegi oma kitsekaid niiiiiii nunnult ! :)
Siis jõudis Enku koju . Ta vahetas toas saapad ära ja kohe Lykra selga . Mina sättisin samal ajal oma sadulat, mis koguaeg ette vajus ( trenni jooksul 3 korda tulin alla ja panin paika )
Siis lõpetasime mingi kell trenni ära ..
Võtsin ta lahti ja toppisime siis talle 2 tekki peale ühe fliisika ja teise talve teki . Viisin ta välja .
Triinul olid juba kõik tööd tehtud , nii siis ma lihtsalt logelesin . :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home